11 augustus donderdag

11 augustus 2016 - Ghana, Ghana

S'ochtends vroeg na een fijne nacht op het hand cottage botel. Vertellen we aan onze gids dat we geen krokodillen hebben gezien in de grote vijver. Totaal verbaast neemt hij ons neem en brengt ons wat verder waar het vol ligt met krokodillen. Na een foto shoot stappen we in de cheap en rijden naar kakum regenwoud om over canopywalk te doen. Dit zijn 7 touwhangbruggen 60 meter hoogte boven het regenwoud. We zien jammer genoeg niet de 600 verschillende vlinderssoorten maar genieten van de inspanning, de wiebelende bruggen en het uitzicht. Na anderhalf uur gaan we naar krokobite. We nemen nog een afslag om een visserdorp te bekijken. En zijn we na een leuke tocht aangekomen bij big males back yard. Dit is een geheel in reggae stijl. Er komem veel jongeren en hangt een hele loss relaxe sweer. Tijdens fantastische avondmaal trekt de wietlucht voorbij. Er zijn leuke winkeltjes bij het strand. Dit is de enigste plek dat mensen rastahaar hebben. We hebben een een gezellige avond en vallen in slaap.